پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251074
مراسم 13 آبان در 7 نقطه از شهرستان فارسان برگزار مي‌شود
تاریخ انتشار : 1400/08/12
نمایش : 1215
دبير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت: مراسم بزرگداشت يوم‌الله 13 آبان روز پنج‌شنبه به‌صورت تجمع هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان فارسان با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.
سيد حسن ميراحمدي دبير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار  ضمن اعلام برنامه‌هاي 13 آبان ماه گفت: بر اساس تعطيل ناپذيري مراسم ۱۳ آبان روز ملي مبارزه با استکبار جهاني، بزرگداشت اين روز به‌يادماندني با رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي و سلامت‌محوري با ياري خداوند، به شکل باشکوه در سراسر شهرستان فارسان برگزار خواهد شد.
 
وي اظهار داشت: 13 آبان يکي از روزهاي مهم و تاريخي انقلاب ماست و شهادت دانش آموزان و دانشجويان در اين روز و نقش آن در پيروزي انقلاب اسلامي ايران نقطه عطفي در تاريخ کشور است.
 
وي تسخير لانه جاسوسي آمريکا در 13 آبان 58 توسط دانشجويان پيرو خط امام را کار انقلابي دانست و گفت: هرگز هيچ کشوري تا اين حد آمريکا را تحقير نکرده بود و از آن زمان ارتباط سياسي قطع شد و تا امروز هم دشمني‌هاي آمريکائي‌ها کم نشده و بيشتر هم شده است.
 
ميراحمدي افزود: آمريکائي‌ها، اسلامي را که تجمل و رفاه و گناه در آن عادي باشد و يا اسلام تکفيري‌ها که به جان مسلمان‌ها مي‌افتند را قبول دارند، اما اسلام ناب محمدي که هيچ‌گاه با آمريکائي‌ها سازگاري ندارد را قبول نخواهند داشت.

دبير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بابيان اين‌که خروج ذلت‌بار آمريکا از افغانستان و شيطنت رژيم صهيونيستي در همسايگي کشور ما، اهميت مراسم يوم‌الله ۱۳ آبان سال جاري را دوچندان مي‌کند، افزود: امروزه رسانه‌ها، فضاي مجازي و شبکه‌هاي اجتماعي بهترين ظرفيت براي ترويج روحيه انقلابي گري و استکبارستيزي است. البته لازمه استکبارستيزي استکبارشناسي است و در اين زمينه همه دستگاه‌هاي عضو ستاد بايد فعاليت‌هاي خود را با توجه به هجمه‌هاي دشمن مضاعف کنند.

تظاهرات حماسي يوم‌الله ۱۳ آبان هم‌زمان با سراسر کشور و از ساعت 10 صبح پنج‌شنبه ۱۳ آبان 1400 در 7 نقطه از شهرستان فارسان برگزار مي‌شود.
 
 
مکان‌هاي تجمع به شرح زير است:
 
* فارسان (مرکز شهرستان): فارسان: ميدان امام خميني (ره) روبروي حوزه علميه فارسان

* باباحيدر: گلزار مطهر شهداء

* پردنجان: جنب مسجد صاحب‌الزمان (عج)

* جونقان: مصلي نماز جمعه شهر

* چليچه: در محل دبيرستان مادر

* گوجان: در محل گلزار مطهر شهداء

* فيل آباد: جوار امام زاده عبدالله (ع)
 
يوم‌الله ۱۳ آبان سالروز تسخير لانه جاسوسي آمريکا، به‌عنوان «روز ملي مبارزه با استکبار جهاني» و «روز دانش‌آموز» نام‌گذاري شده است.

فارسان با ۹۴ هزار نفر جمعيت، از شهرستان‌هاي ۹ گانه چهارمحال و بختياري مي‌باشد که مرکز آن (شهر فارسان) در فاصله ۳۲ کيلومتري شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html